قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (پنجشنبه، ۳/۳/ ۱۴۰۳) ثبت تولید ۴۵ هزار و ۹۱۶ خودرو در فروردین ماه سیاست‌های انقباضی کاهش تولید را در پی دارد نرخ طلا در بازار امروز مشهد (۲خرداد۱۴۰۳) از دستاورد‌های سیدالشهدای خدمت؛ یارانه نقدی ۴ برابر شد همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از تاریخ اجرای قانون انجام خواهد شد واردات در ازای صادرات غیرکشاورزی اجرا می‌شود بازار مشهد التهابی ندارد ۷۱ کیلوگرم شمش طلا فروخته شد (۱ خرداد ۱۴۰۳) دستاورد‌های آیت‌ا... رئیسی برای اقتصاد ایران اصلاح زیرساخت‌های اقتصادی در دولت سیزدهم آپارتمان‌های ۸۵ متری را در منطقه ایثارگران مشهد پیدا کنید (۱ خرداد ۱۴۰۳) صنعت بیمه در فروردین سال جاری ۸.۹ همت خسارت پرداخت کرده است جریمه سنگین در انتظار بانک‌های متخلف در پرداخت تسهیلات مسکن واکنش بورس به خبر شهادت رئیس جمهور چه بود؟ | گزارش وضعیت بازار سهام ( یکم خرداد ۱۴۰۳) حباب سکه پس از شهادت رئیس‌جمهور افزایش یافت + علت (یکم خرداد ۱۴۰۳) قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (یکم خرداد ۱۴۰۳) قیمت کارخانه‌ای محصولات سایپا اعلام شد + جدول صادرات ۹۰ درصد طلای سرخ از ایران است | سهم پایین زعفران ایران از تجارت دنیا نحوه صدور و نقد کردن چک‌های بانکی تغییر کرد آینده اقتصاد ایران پس از درگذشت آیت‌الله رئیسی چه می‌شود؟ | نمونه‌های تاریخی چه می‌گوید؟ مستاجران تا ۵ سال فرصت شکایت از صاحب‌خانه را دارند | در چه صورت می‌توان شکایت کرد؟ قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (سه شنبه، یکم خرداد ۱۴۰۳) سوءاستفاده دلالان ارز از شهادت رئیس‌جمهور
سرخط خبرها

سازمان بازرسی: با بانک‌هایی که سود بالا می‌گیرند برخورد می‌کنیم

  • کد خبر: ۵۴۴۵۸
  • ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۳
سازمان بازرسی: با بانک‌هایی که سود بالا می‌گیرند برخورد می‌کنیم
رییس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به مشکلات بانکی واحدهای تولیدی، گفت: سازمان بازرسی با بانک‌هایی برخورد می‌کند که سود مازاد بر مصوبات بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار می‌گیرند.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن درویشیان ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی شکوهیه قم با اشاره به رویکرد سازمان بازرسی در افزایش سفر به استان‌ها در دوره جدید گفت: قصد داریم با این روند مشکلات استان‌ها را تا آنجا که امکان پذیر است، شناسایی و حل آنها را مورد پیگیری قرار دهیم.

وی افزود: مجموعه مشکلات واحدهای تولیدی قم نیز در استان و هم در مرکز مورد پیگیری قرار می‌گیرد و مشکلات بیمه‌ای، تهیه مواد اولیه و نیز تسهیلات بانکی و سرمایه در گردش از جمله مشکلات واحدهای تولیدی است که تلاش می‌شود در این زمینه نظارت‌ها و پیگیری‌ها با جدیت بیشتری دنبال شود.

رئیس سازمان بازرسی کشور با اشاره به برخی مشکلات بخش تولید در قم بیان کرد: بانک‌ها نباید به هیچ عنوان سود بیشتری از مصوبه بانک مرکزی و شورای عالی پول و اعتبار از واحدهای تولیدی دریافت کنند و با تخلفات در این زمینه برخورد خواهد شد و در شرایط کرونایی مصوباتی برای واحدهای تولیدی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا مصوب و اعلام شد که باید این موارد اجرایی شود و سازمان بازرسی مسائل تعداد قابل توجهی از واحدهایی که با مشکل روبه‌رو بودند را مورد پیگیری قرار داده تا جهش تولید مورد تاکید رهبر معظم انقلاب محقق شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن درویشیان صبح پنجشنبه شهر مقدس قم سفر کرده و پس از زیارت بارگاه کریمه اهل بیت علیهم السلام و دیدار با آیت الله سعیدی امام جمعه و تولیت حرم مطهر در جمع کارکنان سازمان بازرسی استان قم حضور یافت و سپس به شهرک صنعتی شکوهیه قم رفت و از یک شرکت مجتمع صنایع چسب که از بزرگترین مجموعه‌های تولید انواع چسب در کشور به شمار می‌رود و بیش از یک‌هزار نفر در آن مشغول فعالیت هستند بازدید کرد.

منبع: مهر
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->